Sprašujemo se, kdo je stranka in kdo kupuje podobne stvari? Kaj stranko prepriča v nakup? Kdaj? Kaj ve stranka v trenutku stika s podjetjem? V kateri fazi nakupnega procesa je? Ali in katere informacije potrebuje za lažji nakup? Kateri strankin problem, izdelek ali storitev rešuje? Kako lahko marketinški projekt vpliva na to?
LED-zaslon zahteva več ✷drame✷
Sejmi so bitka za pozornost obiskovalcev. V poplavi razstavnih sejemskih prostorov, interaktivnih aplikacij in promocijskih materialov – od LED-zaslonov, AR in VR izkušenj do senzorsko vodenih zaslonov in AI asistentov – je ključno izstopati.
LED-zaslon je eno najmočnejših orodij za privabljanje pogleda, vendar samo njegova prisotnost še ne pomeni uspeha. Ključno je, kaj na njem predvajamo. Če LED-zaslon postane dinamičen pripovedovalec zgodbe in ne le digitalna tabla, lahko pritegne in zadrži pozornost obiskovalcev ter ustvari močan vtis, ki ostane v njihovem spominu.
Klasična uporaba LED-zaslonov je izgubljena priložnost
Večina podjetij na LED-zaslonih predvaja konvencionalne videoposnetke ali statične vizuale. To se zdi hitra in poceni rešitev, saj lahko reciklirajo obstoječe marketinške vsebine. A v praksi takšne vsebine pogosto ne pritegnejo pozornosti in se zlijejo z morjem podobnih predstavitev. Še več – če je vsebina dolgočasna, se investicija v LED-zaslon ne povrne.

Da bi podjetja upravičila strošek najema ali nakupa LED-zaslona, morajo ustvariti vsebino, ki obiskovalce ne le pritegne, ampak jih tudi zadrži.
Korak naprej so namenske video animacije
Nekatera podjetja že razumejo pomen video animacij, zasnovanih posebej za sejemske LED-zaslone. Dinamično gibanje, premišljeni prehodi in prilagojena grafika povečajo vizualno privlačnost in izboljšajo komunikacijo sporočila.
Z nekaj kreativnosti in abstraktnimi elementi lahko takšne animacije celo dosežejo, da se obiskovalci ustavijo. A kljub temu pogosto še vedno sledijo ustaljenim vzorcem – so predolge, premalo ritmične in ne izkoristijo vseh vizualnih možnosti LED-zaslona.
Če se podjetje že odloči za daljšo animacijo, mora ta slediti sodobnim trendom in ustvarjati satisfying effect – vizualni ritem, ki daje občutek zadovoljstva in pritegne poglede. To ni več le estetska izbira, ampak preverjena strategija za zadrževanje pozornosti.

WOW efekt dosežemo, ko LED-zaslon postane doživetje
Prava revolucija v uporabi LED-zaslonov se zgodi, ko presežemo omejitve klasične 2D animacije, kar omogoča anamorfna perspektiva. Gre za vizualni trik, ki ustvari iluzijo globine in 3D učinka, čeprav je animacija prikazana na povsem ravnem ekranu.
Ena najbolj spektakularnih rešitev je uporaba LED-zaslonov, ki se raztezajo preko dveh ali več ploskev, npr. kotni LED-zaslon v kombinaciji z anamorfno perspektivo. S pravilno zasnovano animacijo lahko ustvarimo optično iluzijo, kjer 2D zaslon deluje kot tridimenzionalni prostor. Izdelek dobesedno "stopi" iz zaslona ali pa se v njem odpre navidezna globina, kot da bi gledali v notranjost velike škatle.
Takšna rešitev ne le pritegne pozornost, temveč tudi povzroči, da se obiskovalci zaustavijo, posnamejo video in delijo vsebino na družbenih omrežjih. To pomeni organsko promocijo blagovne znamke brez dodatnih stroškov.
Zakaj se vlaganje v napredno video vsebino splača?
Podjetjem se vlaganje v napredno video vsebino splača iz več razlogov. Drugačna in vizualno privlačna predstavitev pritegne več obiskovalcev in poveča obisk razstavnega prostora. Inovativne animacije prispevajo k boljši prepoznavnosti blagovne znamke, saj si ljudje lažje zapomnijo izstopajoče vizualne zgodbe kot klasične videe. Poleg tega spektakularni vizualni učinki povečajo vključenost in spodbudijo obiskovalce, da posnetke in fotografije delijo na družbenih omrežjih, s čimer podjetje doseže širšo publiko. Še ena prednost je dolgoročna uporabnost – enkrat izdelana anamorfna animacija se lahko uporablja na več sejmih in dogodkih ter tako večkrat upraviči svojo vrednost.
LED-zasloni niso strošek, temveč investicija v prepoznavnost
V dobi vizualnega marketinga ni vprašanje, ali potrebujete LED-zaslon, ampak kako ga izkoristiti na najbolj kreativen način. Strošek nakupa ali najema zaslona ostaja enak – razlika je v tem, ali bo vsebina pritegnila pozornost in upravičila investicijo ali ostala neopažena.
Podjetja, ki si upajo narediti korak dlje in izkoristiti potencial anamorfnih animacij ter kotnih LED-zaslonov, si zagotovijo večjo vidnost, močnejšo povezavo s ciljno publiko in učinkovitejšo komunikacijo svojega sporočila.
Sejemski nastop je bitka za pozornost – poskrbite, da bodo obiskovalci opazili vas in o tem govorili naprej.
Priprava projekta

Raziščemo projekt

Pripravimo strategijo
Odgovorimo na vprašanja iz raziskovalne faze, jih organiziramo in smiselno združimo v projektni brief, tj. vsebinski in oblikovni koncept, ki sta podlaga za razvoj in oblikovanje kateregakoli marketinškega projekta, kamor sodi sejemski nastop, POS-promocija ali kreativna zasnova kampanje.

Oblikujemo
Začetek arhitekturnega in grafičnega oblikovanja sejemske stojnice/POS-stojala ali kreativna grafična zasnova kampanje, ki mora skupaj z marketinško komunikacijo funkcionirati kot celota in slediti sporočilnosti iz briefa.


Izvedemo
Pridobimo povratne informacije iz proizvodnje, pripravimo oceno stroška izdelave sejemske stojnice/POS-stojala po dizajnu, iščemo rešitve s proizvodnjo za predvidene elemente s ciljem, da se zastavljeni dizajn izvede znotraj cenovnih okvirov.
Za vaše znanje

Na dobro pripravljeni vožnji je cilj bližje.
S pravim orodjem je vse mogoče.
Prvi korak je najtežji. In najdaljši.
Dober rezultat je dosežek skupinskega dela.
Kadar se sejejo izboljšave, se žanje rast.
Premišljene številke tlakujejo pot do razcveta.
Nepozabno izkustvo se začne z neobremenjeno domišljijo.
Iz črk so sestavljeni svetovi, ki so očem nevidni.
Sila gravitacije ni nujno brezpogojna.
Boljši svet je urejen iz skritih geometrijskih likov.
Kaj pravite, se skupaj lotimo naslednjega projekta?
Spletemo lahko celovito komunikacijsko zgodbo, ki bo prepričala.
Ne obvladamo vseh marketinških trikov, spretni pa smo v snovanju trženjskih strategij.